torsdag 17. april 2008

Eg debutere og

Mer spennande å blogga for fyste gang enn å spella kamp?
I motsetning te fjoråret syns eg at det va midtbanen og angrep som svingte i går mens me bag va litt mer rustne men eg love at me ska skjerpa osser.
Uansett e det ingen krise så lenge me sleppe inn færre enn me score (bare irriterandes)
Dagens prestasjon e eg ening me Andyen at Helleik sto for, når han heftig protesterte på et frispark mot seg (langskuddet va heller ikkje så verst). Ellers e eg i tvil om dagens mann men syns personlig at Eivin og Kristen va goe offensivt og at de kan dela bestemannsprisen me andre sympatiske spellare som minien som plutseligt sto frem som någe som ligna på en lagspeller.
Uansett en fin start med 3 poeng så då e listen lagt for resten av sesongen

Ingen kommentarer: